Tuesday, November 7, 2017

Ο Σεβ. ΑΝΕΠΡΟΚΟΠΟννήσου ΚΑΙ Ο κ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΓΓΙΝΑΣ


Ο Σεβ. ΑΝΕΠΡΟΚΟΠΟννήσου ΚΑΙ Ο κ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΓΓΙΝΑΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Σε τηλεφωνική συνδιάλεξη, που είχα με τον Σεβ. ΑΝΕΠΡΟΚΟΠΟννήσου, του εξέφρασα την εκτίμησή μου για την πέννα του κ. Μαγγίνα που γράφει στο ιστολόγιο “Φως Φαναρίου.”

Ο Σεβ. ΑΝΕΠΡΟΚΟΠΟννήσου μου είπε ότι δεν χρειάζεται να ενθουσιάζομαι με τη γραφή του κ. Μαγγίνα, επειδή ζητά βοήθεια από τον ίδιο για τα άρθρα που συντάσσει.

Στη συνέχεια -και χωρίς φυσικά να τον ρωτήσω- μου εξήγησε ότι με τον κ. Μαγγίνα κρατά απόσταση ασφαλείας, επειδή είναι ένα πολύ επικίνδυνο πρόσωπο λόγω χαρακτήρα. Μου είπε, μάλιστα, ότι τον φοβάται ιδιαιτέρως επειδή -συν τοις άλλοις- είναι στα μέσα και στα έξω και στα ψου ψου με το Γενικό Προξενείο της Ελλάδας στην Κωνσταντινούπολη. Καρφώνει στην Ελληνική κυβέρνηση όσα συμβαίνουν στο Πατριαρχείο.

Ταυτόχρονα με πληροφόρησε ότι οι δύο Μητροπολίτες -Σεβαστείας Δημήτριος και Φιλαδελφείας Μελίτων- είναι πάντοτε παροπλισμένοι εξαιτίας της σύγκρουσης που είχαν με τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο, για προσωπικά ασήμαντα θέματα.

Μου είπε, επίσης, ότι ο Σεβ. Φιλαδελφείας είναι ιδιαίτερα χολωμένος μαζί του επειδή έγραψε εναντίον του κάποιους υπαινιγμούς σε βιβλίο που εξέδωσε.

Τα ανωτέρω τα γράφω επειδή υποσχέθηκα ότι, αν ο Σεβ. ΑΝΕΠΡΟΚΟΠΟννήσου συνεχίσει να παρενοχλεί το ιστολόγιό μου και να αναδημοσιεύει άρθρα, που γράφονται αποκλειστικά για το ιστολόγιό μου, χωρίς να παραπέμπει στην πηγή, ότι θα συνέχιζα τις σε βάρος του αποκαλύψεις για το ξεκατίνιασμα που επιδίδεται συστηματικά κατά πάντων και πασών.

Είχα, μάλιστα, αναφέρει ότι, μετά τις αποκαλύψεις για τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, θα έκανα αναφορά στον κ. Μαγγίνα.

Αυτό λοιπόν κάνω τώρα, επειδή αυτό ακριβώς υποσχέθηκα.

Αν συνεχίσει την ίδια τακτική θα συνεχίσω -φυσικά- τις αποκαλύψεις και αυτή τη φορά θα κάνω αναφορά στον Σεβ. Πειραιώς.

Υπόσχομαι, μάλιστα, ότι θα κάνω εκτενή και ονομαστική αναφορά για όσα διαδίδει σε βάρος του ευεργέτη του Σεβ. Πειραιώς Σεραφείμ και των συνεργατών του.

Όπως και στην περίπτωση του κ. Μαγγίνα οι λεπτομέρειες θα είναι τέτοιες ώστε ουδείς θα έχει την παραμικρή αμφιβολία ότι θα μπορούσα να τις γνωρίζω αν ο Σεβ. ΑΝΕΠΡΟΚΟΠΟννήσου δεν μου τις αποκάλυπτε.

Η συνέχιση των αποκαλύψεων είναι απολύτως ενδεδειγμένη επειδή ο Σεβασμιώτατος -με την όλη στάση του- είναι αμετανόητα προσηλωμένος σε αντιδεοντολογική συμπεριφορά που δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί αλλιώς.

No comments:

Post a Comment