Tuesday, May 23, 2017

Ο π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΚΑΙ Η ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ



Ο π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΚΑΙ Η ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====


Παρόλον ότι το ιστολόγιο μου είναι προσωπικό, με την έννοια ότι γράφω σ’ αυτό όλα όσα κεντρίζουν το ενδιαφέρον μου (θέματα λόγου και τέχνης, πολιτικά δρώμενα, εθνικά θέματα του Ελληνισμού κτλ.), στην πράξη υπάρχει για να πολεμά τον Οικουμενισμό σε όλες του τις εκφάνσεις.

Γι’ αυτό και οι ετικέττες του ιστολογίου δείχνουν ότι έχω ήδη σχεδόν 6,000 αναρτήσεις για τον Οικουμενισμό, σχεδόν 1,500 αναρτήσεις για τη Σύνοδο της Κρήτης, σχεδόν 1,200 αναρτήσεις για τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο, σχεδόν 1,000 αναρτήσεις για τον Πάπα Φραγκίσκο, σχεδόν 500 αναρτήσεις για τον Σεβ. Μεσσηνίας κτλ..

Γιατί επιμένω να εστιάζω την προσοχή μου στον Οικουμενισμό; Επειδή συνειδητοποιώ σε απόλυτο βαθμό ότι ζούμε στη δίνη μιας φοβερής αίρεσης -της παναίρεσης του Οικουμενισμού- που διαρκεί για δεκαετίες τώρα. Γι' αυτό, όλοι όσοι αγαπούμε τον Χριστό και ενδιαφερόμαστε για τη σωτηρία μας, έχουμε αδήριτο χρέος να εστιάσουμε την προσοχή μας στην καταπολέμηση της φοβερής αυτής αίρεσης.

ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΩ ΤΟΝ π. ΘΕΟΔΩΡΟ ΖΗΣΗ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ;
________

Ορισμένοι, πατέρες και αδελφοί, που έχουν σχισματικό φρόνημα ή που συνδέονται με τον π. Βασίλειο Βολουδάκη, είναι σκανδαλισμένοι μαζί μου 1.) επειδή -κατά την άποψή τους- υπολήπτομαι υπερβαλλόντως τον π. Θεόδωρο Ζήση, 2.) επειδή τον θεωρώ αδιαμφισβήτητο ηγέτη του αντιοικουμενιστικού αγώνα, και 3.) επειδή τον προβάλλω συστηματικά με λίαν επαινετικά άρθρα. 

Για να άρω τον σκανδαλισμό τους διευκρινίζω καταρχήν ότι δεν μου δόθηκε ποτέ η ευκαιρία να γνωρίσω τον π. Θεόδωρο Ζήση επειδή σπούδασα στην Αθήνα και έτσι δεν γνωρίζω τους Καθηγητές της Θεσσαλονίκης. Ούτε και έχω οποιαδήποτε επικοινωνία μαζί του, ούτε και προσδοκώ το παραμικρό από τον π. Θεόδωρο. 

Τότε γιατί τον υποστηρίζω και τον προβάλλω τόσο θετικά; 

Μόνον επειδή είναι ένας ακατηγόρητος, ανιδιοτελής και αδιάβλητος κληρικός και ένας ακαδημαικός θεολόγος σπάνιας θεολογικής εμβέλειας; 

Όχι μόνο, αλλά πρωτίστως επειδή συνειδητοποιεί όσο κανείς άλλος τον κίνδυνο για τη σωτηρία μας εξαιτίας της παναίρεσης του Οικουμενισμού. 

Γι' αυτό και αγωνίζεται, μέρα και νύχτα, για δεκαετίες τώρα, με νύχια και με δόντια, με τα κυριακάτικά του κηρύγματα, με τα περισπούδαστα άρθρα και τα βιβλία του, με τις Ημερίδες που διοργάνωσε, με τη Σύναξη κληρικών και μοναχών, με την επίσκεψή του σε διάφορες Ορθόδοξες Εκκλησίες κτλ. να βοηθήσει τους εκκλησιαστικούς ηγέτες και τους πιστούς γενικά να συνειδητοποιήσουν πόσο επικίνδυνος είναι ο δριμύς χειμώνας του Οικουμενισμού που έχει ενσκήψει στην Εκκλησία τον τελευταίο αιώνα.

Με αυτά τα δεδομένα δεν θα ήμουν αναπολόγητος στο Χριστό αν δεν ύψωνα τη φωνή μου να υποστηρίξω τον π. Θεόδωρο; 

3 comments:

  1. ""Με αυτά τα δεδομένα δεν θα ήμουν αναπολόγητος στο Χριστό αν δεν ύψωνα τη φωνή μου να υποστηρίξω τον π. Θεόδωρο;""

    ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ !!!!!!!!!!!!!Μαλιστα εαν δεν κανω λαθος,καπου στην ΠΔ γραφετε οτι ο Θεος εφραινετε με τον εγκωμιασμο του ΕΥΣΕΒΟΥΣ ανθρωπου .

    ReplyDelete
  2. Κάποιοι είναι γεννημένοι για να ηγούνται και κάποιοι για να ακολουθούν.....Τό κουίζ είναι πρός απάντησιν γιά το ποιός και τό τί.....

    ReplyDelete
  3. ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ ΠΟΥ ΑΡΓΗΣΑ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ. ΕΤΡΕΧΑ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΣΤΙΣ ΚΗΔΕΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ

    ReplyDelete